kategoriserad i ♥ Blogg-listor, inlägget är kommenterat 0 gånger

Out of the blue update

Yes well you heard me, out of the blue :)
Nej men tänkte väl göra som så här, några läsare har jag ju, men det var fler förr, så tänkte väl köra en sån här, varjedag grej börjar den första mars, såg det på en annan blogg, och ja, jag fastnade väl lite grann. :)
Så det blir så, och så här det den ut;
'
Dag 01 – Presentera mig själv 
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar 
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat? 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Om det här vore min sista dag 
Dag 07 – Vänner 
Dag 08 – Favoritsaker 
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi 
Dag 10 – Bloggfavoriter 
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig 
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig 
Dag 14 – Dåliga vanor och laster 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Första kyssen 
Dag 17 – Barndomsminne 
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Mina förebilder 
Dag 21 – Mina dåliga sidor 
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Mitt hem 
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Saker jag saknar 
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor 
Dag 30 – 10 dödssynder
'
Kan bli spännande, och jag ska se till att jag skriver varje dag. :) Då blir det utöver det vardagliga liksom. :) Får se om det uppskattas, så vad tycks ? :)
Kom gärna med kommentarer, för det är alltid kul att få kritik, både bra och dålig. Då vet man ju att någon läser det :D
Det visar sig hur det blir, nej nu ska jag njuta av det fina vädret och början på mitt sportlov :)
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback