kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ons 9, Tors 10, Fre 11, Lör 12, Sön 13 & Mån 14 Februari 2011

'
'
'
'
'
Onsdag 9 Februari 2011;
'
Ja klockan ringer som vanligt, och ännu en skoldag var på g :)
Gick upp, slog igång kaffebryggaren, tog medicinerna, sen klädde jag på mig och så gjorde jag mig iordning. :)
Sen vart det en tur till skolan. Dagen började med medicinsk grundkurs, alltid lika roligt :)
Sen vart det rast och sen hade vi psykologi :) Också kul. Gick igenom lite grann, och pratade lite :)
Sen fick vi sluta :) Jag åkte hem. Tog det lite lugnt, sen pratade jag med Natta en sväng, och så pratade jag med Linda, och bestämde att vi skulle åka in till stan.
Så åkte och hämtade upp henne i Alunda så åkte vi in, åkte först till skopunkten och kikade lite, fick med mig ett par skor hem, uggs, :) Skönt om fötterna :)
Sen kikade vi lite inne på statium med, så mycket man vill ha därifrån men nej, så dyrt. :P
Efter det så åkte vi till Willys och handlade mat, och som alltid när jag handlar med Linda så slutar det med att hon handlar näst intill lika mycket som jag handlar. :P haha.
Efter det så åkte vi hemåt, fröken följde med mig hem och hjälpte mig att packa in och strukturerade lite här hemma, så nu har jag det fint och prydligt i skåpet, kylen och frysen :)
Vi drack kaffe och så pratade vi. Sen vart klockan en del så jag körde hem fröken och så åkte jag hem. :)
Kom hem fick i mig lite mat, och sen vart det soffan för min del :) Bara ta det lugnt ett tag :)
Satt lite vid datorn och sådär :) Men sen vart det sängen för min del. Ännu en skoldag imorn. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Torsdag 11 Februari 2011;
'
Skönt med sovmorgon idag :) Sov ända till kl.10. :D
Gick sen upp, ja det vanliga, medicin, kläder, gjorde mig iordning och drack kaffe. :)
Tittade lite på tv och satt lite vid datorn, och klockan gick, och det vart dags att åka upp och umågs lite med mina klasskamrater :D
Så åkte upp, och så vart det lektion, vård och omsorg :) Trevligt det med. Har så kul i skolan. :)
Efter den långa lektionen så fick vi sluta, och så fick vi sluta tidigare med.
Pratade med Linda, och hon kom över, vi drack lite kaffe och pratade lite, sen bar det av upp till gymmet. :)
Kom upp, började med crosstrainern och körde 20 minuter på andra andra 3e leveln på ett program, sen vart det lite ben, armar och situps, och sen vart det 20 minuter på cyckeln med, på 2a leveln, tungt bara det. :) Men det kändes bra :)
Efter det så åkte vi hem till mig, i snöstormen, fy satan va det snöade. =/ Vill inte ha mer snö juu !
Vi tyckte att det var bästa att Linda åkte hemåt så att hon kom hem, så jag skickade hem henne.
Och jag hoppade in i duschen. Sen vart det datorn för min del, pratade med lite folk :) :D
'
Memórias nunca morrem... :'/ ♥
'
Försökte även få tag på Karro, men det gick inte så bra. =/
Sen vart det en film och sen vart det sängen för min del. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Fredag 11 Februari 2011;
'
Ja, vaknade av klockan, inte så jätte mycket sovmorgon idag, på min lediga dag heller. :)
Men ska man till tandläkaren så ska man :) Men kändes inte så jätte lockande att ge sig ut, inte efter vädret som var igår och under natten. Mycket snö, och bilen var både begravd och inplogad, kul NOT !
Men men, hann dricka lie kaffe, och försökte få tag på fröken Karr igen, men nej.
Sen vart det dags att bege sig ut och skotta fram bilen, utan spade är det inte så lätt. Fick använda borsten och ja det tog ju sin tid, fick sparka bort snön bakom bilen, och ja jag kom ju loss iaf och kom iväg.
Men det va inte så jätte kul att köra heller för vägarna såg ju ut som dom gjorde. Men ja, jag kom ju fram, va in till tandläkaren, och va inte där så jätte länge eller, sen fick man gå. :)
Åkte då vidare till gränby, va tvungen att handla lite grann. Var några nya bhar, vilket jag behövde, och en mascara med :)
Kikade runt lite till, skönt att bara gå och lulla lite, va in på lagerhaus och köpte ramar, träffade på en arbetskamrat med :) Sen gick jag till Clas ohlsson, och köpte mig en ny dator mus då min slutade fungera häromdagen, scrollen vart ur funktion. :)
Fick ett sms från Karro med, och hon va sjuk stackarn, och lilla Lucas med. Så vi skulle skjuta upp vår dejt till en annan dag. :)
Så jag åkte hemåt, pratade lite i telefon. Och så kom jag hem, fick något ryck och städade av lite här hemma, eller ja ganska mycket, dammade mina vägghyllor, och flyttade på filmerna och ställde upp mina kort på hyllan, och så städade jag resten av lägenheten med :)
Det vart så fint så, om jag får säga det själv :) Lovely !
Sen vart det lite plugg, lite tragiskt sådär på en fredag, men vad gör man :P
Satt med det en stund, sen vart det lite tv, och så pratade jag med lite folk på msn och face :)
'
Um sonho é um desejo que seu coração faz. :)
'
Satt på face, och laddade upp lite bilder. :) Sen kikade jag på film, och tog det lite lugnt sådär :)
Och roligare än så vart det inte, så jag gick och la mig.
'
Goodbye, and Goodnight !

Lördag 12 Februari 2011;
'
Fick mig en sovmorgon idag, rätt skönt, men vaknade runt 10 tiden, låg kvar och kikade lite på tv, men lessnade och gick upp. Tog medicin, klädde på mig, och så drack jag lite kaffe, och rökte lite med :)
Hade väldans tråkigt måste jag säga, messade lite med J, och sen gjorde jag mig iordning i brist på annat.
Pratade med lillasyster och så åkte jag ut till dom, köpte med mig cigg till henne och en cola, kom dit och Rocco vart så glad så över att se mig, :) Jocke stod och lagade mat när jag kom, och den va väl så gott som färdig :)
Så vi satte och ner och åt lite. :) Sen diskade dom av, och en rökte jag och Natta lite, och så satte vi oss för att kolla på film, vi kollade på I rymden finns inga känslor. Hur kul som helst, haha ! :D Vi fick oss några hjärtliga skratt :) Jag messade lite grann med J igen, :)
Efter den filmen så vart det en till :) Salt, jag har den hemma men har inte tittat på den ännu. :)
Åt lite bacon chips och drack lite cola :) Sen va den filmen slut, och jag behav mig in till Uppsala till station, eller rättare sagt bakom station för att möta upp J där, :) Lite nrevigt va det ju, första gången man träffar någon. :)
Men det gick bra, :) Vi pratade en del, och så åkte vi runt lite, stod och pratade lite mer, och sen kom vi fram till att vi skulle åka hem till mig, så det gjorde vi.
Kom hem hit. Slog igång en film, kikade på Mirrors, skräckis, inte riktigt min favvo genre, men ja det fick väl gå. :P
Sen började vi kika på Marmaduke med, men ja det vart inte så, trötta båda två, hade bara mys.
Sen vart det sängen, klockan va ändå väldans mycket.
'
Goodbye, and Goodnight !

Söndag 13 Februari 2011;
'
Trötta och sega vaknade vi där på morgonen, eller ja, jag vaknade först. :) Tog mediciner och så slog jag igång kaffebryggaren och så rökte jag lite. Sen va jag tydligen tvungen att lägga mig igen. :P haha !
Fick inte vara uppe, men ja, la mig väl då. :)
Sen vart det duschen, skönt att duscha på morgonen. :) Sen vart det film igen, såg några stycken där. :)
Sen vart det lite mat, vart kebab idag så åkte ner och hämtade det. :) Herrn tog en pizza :P
Kikade på film medans vi åt med. Sen vart man så jäkla mätt så jag la mig ner i soffan och halvdog lite grann. Mös lite och sådär.
Vart många filmer innan det vart mörkt där. Men det va trevligt, och sen gjorde jag mig iordning, :)
Och så gosa vi lite till, sen var det dags att åka in mot Uppsala, och ja säger bara en sak, söndagsåkare, fyyfaan !
Speciellt idioten som låg framför oss hela jävla vägen, och inte faen kom man om heller. Och det va nära att vi kom försent in till stan. Men åkte till en annan busshållsplats, så herrn kom hem. :)
Efter att jag släppt av honom så åkte jag ut till Rasbokil och hem till lillasyster, skulle lämna virusskydd och lite skivor. :) Lämnade dom, och så åkte jag hemåt, messade lite med J, och så kom jag hem, skulle bädda rent i sängen, och så. Så ringde J och så pratade jag med honom en sväng. Och så bäddade jag rent i sängen, och sen gjorde jag iordning matlåda.
Pratade lite med folk på msn, och satt vid face. :) Kikade på tv och tog det lite lugnt, pluggade lite grann med. :)
Sen vart det sängen för min del, litr trött och seg. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Måndag 14 Februari 2011;
'
Japp, måndag och alla hjärtans dag. :)
Härligt med måndag, hm, noot :P
Gick iaf upp, klädde på mig, tog mediciner, och så gjorde jag mig iordning, drack kaffe och rökte, märkte att det var äckligt kallt ute, huah !!! Burr.
Men ut gick jag iaf, och bilen gick igång, en aningen seg dock, men hade inte så stor lust att gå i denna hemska kylan. :P
Hämtade upp Agda, och så bar det av mot skolan, lämnade matlådan i kylen, och sen vart det lektion :)
Första lektionen va vård och omsorg, lika kul som vanligt :) När den lektionen var slut fick vi rast, och åt lite lunch. Sen rökte vi lite och så var det dags dör social omsorg. :)
Hur kul som helst. :) Fick ha debatter och grejjer, hehe ! :D
Lektionen gick fort för att vi hade så kul, så vi slutade och så var det dags att åka hemåt, släppte av Agda vid dagis, och så åkte jag hem, la mig på soffan en stund och tog det lugnt, plockade fram köttfärs, diskade lite grann, och sen var det dags att gå ner och handla lite grann, köpte cigg och så :) Tog ut lite pengar med. :)
Sen hem, och lagade mat, var köttfärssås med spagetti idag. Mumma :) Åt det och kikade på tv. :)
Sen la jag mig ner en stund, mätt och belåten.
Efter det vart det lite plugg, huah, hur i hela friden ska jag få allt att fastan i skallen, :P Kommer aldrig att gå, förhoppningsvis så fastnar det imorn när vi har genomgång :)
Tände lite ljus för de jag saknar, idag på alla hjärtans dag. :)
'
'
'
Jaha, ska man lägga sig i soffan en sväng till nu kanske, och kika lite på tv. :)
Kanske kika klart på filmen jag började titta på för en stund sen :)
Sen blir det nog sängen :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback