kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lör 19, Sön 20 & Mån 21 Februari 2011

'
'
'
Lördag 19 Februari 2011;
'
Vart väckt idag av Tant och William, :) Alltid lika trevligt, men det blir så när man vaknar första gången kl. 8 och tänker att man kan sova någon timme till. Men det gick ju bra, gick upp då iaf, Tant tyckte att jag skulle komma in och leka lite med henne och William :)
Klädde på mig, tog mediciner och gjorde mig iordning. Sen bar det av till staden, mötte upp Tant på gränby, parkerade min bil och så åkte vi till Ikea en sväng. :)
Kikade lite grann, jag kikade på dvd hylla, men den va så rackarns lång. :P Så det får bli en annan gång. :)
Tant hittade sängbord. :) Efter det så åkte vi ut till grabbarnas garage, för att visa upp Tants fälgar som hon skulle få fixade.
Efter det så vart det gränby en sväng. :) Kikade runt lite, jag köpte mig en träningsbh, kan vara skönt att ha det när man tränar så att tuttarna inte hoppar ur. :)
Det tyckte William va roligt :P
Sen handlade vi mat, och så kikade vi lite på filmer :)
Sen vart deet hemgång, för Tant och William, jag skulle vänta på A.E och så. Så jag åkte ut till Sävja och hälsade på storasyster och systerdotter en sväng. :) Drack lite kaffe och pratade lite grann. :)
Pratade med pappa i telefon med, skulle ta med mig kartonger till Jocke därifrån.
'
Efter ett tag var det dags att åka tillbaka in till staden för att hämta upp A.E, och sedan åka ut till Gimo, passerade Rasbokil först och lämnade av kartongerna.
Kom hem, jag började laga mat på engång, hungrig som tusan, och det va herrn med.
Så när maten var klar så åt vi, och maten uppskattades. :) Ja den var god med. :)
'
Efter maten vart det någon film, och lite prat sådär. Efter någon timme så somnade herrn, inte så social, men men.
Jag kollade klart på filmen iaf. Sen när man väl skulle lägga sig så tog det ett tag innan man kom i säng för herrn låg över hela sängen. När jag väl flyttade på honom så fick man sova några timmar, innan man vart väckt av en knuff och lite så, han tar en väldig plats när han sover. Så det slutade med att jag lessnade och la mig på soffan för att kunna sova ostört.
'
Goodbye, and Goodnight !

Söndag 20 Februari 2011;
'
Vaknade av att herrn höll på att stöka lite, och jag va trött, hade ju inte fått sova så mycket.
Men gick väl upp efter ett tag, tog mediciner, slog igång lite kaffe och rökte lite grann. Kollade på tv, och bosatte mig i soffan.
Och så vart det, soffdag, skönt att bara ta det lugnt när man är trött.
Men A.E vart lite hispig och hade lite tråkigt, så vi åkte in till staden, och jag släppte av honom hemma hos honom, fick en kram och så åkte jag hemåt. Stannade och handlade lite på vägen, fick en litet craving efter vitlöksdip och morötter :)
Träffade på Linda i Alunda och bestämde att hon skulle komma över, efter jag ätit lite grann och så.
'
Jag kom hem, åt lite mat, och sen kom hon, vi gjorde iordning lite dip och så rökte vi, och jag bestämde att vi skulle kika på Big brother som skulle börja idag, och se om det va nå sevärt.
Haha, ja vi skrattade en del iaf, för ja, alla va ju inte så jätte söta eller. :P
Men vi hade våra chips, vart chips istället för morötter, och så hade vi godis och så hade vi läsk :)
Och varann, hehe ! :P
Vi kollade klart på BB, och sen vart det film, Mean Girls 2. Och så pratade vi, och hade väldigt trevligt :)
Klockan vart mycket, och det vart dags för fröken att åka hemåt, så vi rökte lite och så sa vi hejdå.
'
Nät hon åkt, så tvättade jag bort sminket, och så vart det soffan en stund till för mig, men jag vart bra trött så la mig i sängen efter en stund.
'
Goodbye, and Goodnight !

Måndag 21 Februari 2011;
'
Japp, vaknade rätt sent idag, skönt att få sova lite och ta det lungt, fast tråkigt i längden.
Gick upp iaf, tog mediciner, klädde på mig, drack kaffe och så vart det en cigg, och sen soffan. Kollade på tv, och bara va.
Hade inte så mycket annat för mig. Satt vid datorn, och kollade ännu mer på tv.
Ja, somnade till lite på soffan, pratade med Lillasyster i telefon, och så satt jag vid datorn igen, pillade med en design till Nina, och jag hon vart nöjd, headern gjorde jag klart med. Och det vart bra, jag är nöjd själv, bara att det vart lite problematiskt, men förhoppningsvis så försvinner det. :)
Sen vart det tvn ett tag till, kollade facebook, pratade en stund med A.E och så pratade jag med Linda i telefon ett bra tag. :)
Sen kollade jag på Big brother, måste ju kolla, vet inte varför. Men kan bli kul :P
Efter det, vart den fb igen, och så kikade jag precis på plastikkirurgerna, haha, ja :P
Ska väl ta och kika lite till på tvn nu, sen blir det sängen, imorn blir det träning igen, yippie !
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback