kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 18 Februari 2011

'
'
Heej :)
'
Well I'm happy :D
Sovmorgon och sportlov, nice ! Sov ut, eller ja tills jag vaknade runt 10 tiden, :)
Gick upp, la mig i soffan och kikade lite på film, tog det lugnt, men hade rätt tråkigt.
Försökte få tag på Hubbabubba, men det gick inte så bra, fröken svarade inte.
Så jag kikade på ännu en film, satt lite vid datorn, och bara va.
Försökte få tag på fröken igen, gick inte så bra, tills hon skickade mess vid 14.30. Då vaknade hon. :P
Så vi pratade och hon skulle fixa lite och sen komma över, så skulle vi gå en promenad och så.
Så jag diskade under tiden, och så gick jag ner och handlade en sväng.
Sen kom Hubbabubba, så jag slog igång kaffe, vi drack det, och så pratade jag med A.E på fb chatten. :)
Vi gick en promenad, det skulle bli en snutt, men det vart en lite längre snutt. :P
Sen hem, och tinade lite grann, och så vart det matlagning, eller jag, bestämde mat, :)
Lät köttet tina, och sen pratade vi lite. :)
'
Började laga lite mat, och så pratade jag en sväng med A.E i telefon, och så vart maten färdig så vi åt.
Mys pys. :) Efter maten så kikade vi på film, Lejonkungen 3 :) Nostalgi igen.
Efter det så pratade jag en liten stund med A.E igen, och ja, det vart bestämt att jag skulle ta en tur in till stan, så jag och Hubbabubba gick ut och starta bilarna, försökte få värme i bilen, och skrapade lite rutor, och usch fy satan va kallt det va ute då. Burr burr !
Åkte och tankade, och sen rullade jag mot staden, och Hubbabubba hemåt.
Kom in, mötte A.E, och pratade lite, fick mig en kram, :)
Pratade och skrattade. Ja, hade trevligt. And yes, he's totally gorgeous ! :D
'
Efter att ha umgåtts några timmar, så var det dags att åke hemåt. Han va lite trött, och jag med.
Kom hem efter en biltur, körde in i Gimo, såg att polisen stod vid vårdcentralen, och ja jag såg också att dom åkte efter mig. Haha, tänkte jag, vad nu. :P
Hann parkera bilen och stänga av den, så kom dom fram, frågade hur det stod till, och vad jag hade gjort.
Frågade om det var min bil, nej det är pappas svarade jag, :P haha !
Sen fick jag visa körkortet och så ringde den ena och den lång, lite heta, fick mig att blåsa lite.
Och det var grönt, hade blivit en aning förvånad annars. Och körkortet var grönt det med, haha, ja jag sa ju det. :P
Somn önskade mig en god natt, och fortsatt trevlig helg, väldigt trevliga :)
Så jag låste bilen och så gick jag in, :)
Har slagit igång en film nu, och ska väl krypa ner i sängen snart. :)
Imorn blir det förhoppningsvis en trevlig dag, får eventuellt träffa Gorgeous igen :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback