kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

You see me smile, you see me laugh, but deep inside you can't see my tears.

Duschen var behaglig och skön ! :D Det är ju alltid skönt att duscha.
Har efter den suttit lite vid datorn och bäddat ner mig i soffan med en mysfilt och kuddar och slagit upp boken, Kirre. Den kommer nog att vara slut innan kvällen är över. Fastnat totalt. Och ja, tårarna sprutar än.
Men det är skönt att gråta på ett sätt, man släpper på känslor man har inom sig, ilskan finns kvar, den blir man inte av med lika lätt. Men det lättar lite i bröstet när tårarna rinner över.
Det finns så mycket jag skulle kunna gråta för, så mycket ilska som jag skulle kunna slåss för, så mycket i lilla mig som skulle behöva komma ut. Men det stannar kvar. Och jag är jag.
Ska fortsätta läsa boken nu, har inte så mycket större lust till något annat känner jag. Sen blir det sängen.
'
Sitter och pratar lite med Linda på Fb chatten nu med. Det är tur att det finns en person som förstår mig, som känner mig från insidan och ut, som finns för mig, ställer upp och älskar mig för den jag är, och inte för en person jag inte är.
Min Hubbabubba ! ♥
Många sviker, många struntar i mig. Men inte du.
Varför stannar du kvar när ingen annan gör det ?
Jag älskar dig hjärtat !
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback