kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

You have to fight to get anywhere In life. I'm the proof of that. 'Cause I fight every day.

Hemma igen, efter en lång dag ! :D
Det har gått jätte bra idag, men planeringen vart ju lite annorlunda, som vanligt när det gäller mig och min älskade far, som jag förövrigt ÄLSKAR mest ! :D
Kom ut till Kölinge anyway, pratade lite med min kära far, och så satte vi igång, körde in bilen i garaget och projekt byta framskärm startade. Jag bävade för detta projekt då det var ett rent helvete att skruva bort den på skriten, men nu hade jag ju pappa i närheten ! :D
'
FÖRBILD på skärmen, as you can see så behövs den bytas, pronto ! :)
'
Btw, älskade pappas t-shirt, "Bra grabbar ska ha bra prylar" :)
Ingen rost på innerskärmen, that's great ! Och jag har skruvat jag med :D
Bilen ser lite ledsen ut.
Nya skärmen på plats, lite justeringar på det.
Nästan klara :)
Jag hade min SÖTA hjälpreda i garaget en stund, Maya 5 år ! :D
Grillen på plats :)
Beviset på att jag faktiskt var med och skruvade :D haha ! Pappa tyckte att jag var duktig då jag själv tycker att jag är labil ;P
Slutresultatet ! :D
Jag och pappa är bästa teamet, trots att han råkade slå sig på tummen med hammaren, rätt hårt. Men det gick bra.
Efter allt skruvande så var vi slut båda två och mat kom på tal, pappa startade grillen, och jag hjälpte Carro med att åka och hämta barn i Lafsen, där Maya var med sin far, hämtade henne och Wille, Thomps väns barn. :)
Körde hem dom, och sen vare dags för matlagning, i vanlig tur så tog gasolen slut, så vi fick steka köttet, men det gick ju det med.
Skrattade och pratade medans vi åt, mätt vart jag som tusan.
Efter att ha ätit, och plockat undan så gick vi ut och satte oss på altanen tog en cigg och pratade lite grann, skrattade med. :)
Gick över till Carro efter ett tag, fick en kopp kaffe, pratade och ja, som vanligt, skrattade vi.
Kramades lite med Maya, innan hon somnade. :)
'
Och så vart det kväller, jag var trött, så begav mig hemåt. Sa hejdå till pappsen först bara :)
Hemåt i ösregnet, men kom hem. Duschat har jag med gjort, så det blir soffan nu, mysa ner mig och titta på någon film, och sen blir det sängen för min del, upp imorn igen, och då börjar nästa projekt på bilen :D
Förlåt för att jag är så osocial nu, men det är långa dagar och jag är inte hemma, då jag fixar med bilen, hoppas att ni förstår och inte blir arga på mig :D
'
Btw, gullig grej, jag är med här, min header och en beskrivning, aw :D
'
G'natt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback