kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

With you is where I'd rather be, But we're stuck where we are.

Natten går ju ganska kanon om man får säga så, har fixat och trixat lite utanför och i bloggen :)
Har donat lite till huset med, får se vad personalen säger imornbitti, för märka det kommer dom :)
Och så har jag donat lite i bloggen, eller ja, inget svårt bytt lite typsnitt överallt, kul med lite förändringar tycker jag, det blir kanske inte lika tråkigt att läsa min blogg då ?
Jag menar jag har ju trots allt några läsare, om det är samma varje dag vet jag ju inte, men åandra sidan kan det ju inte vara 10-15 olika läsare varje dag heller. ;)
'
Har städat och donat med, torkat golven, och varit i tvättis, ska gå dit snart igen tänkte jag, och så ska man göra annat med.
Men just nu, ja, sitter mest här. Försöker hitta på något jag ska göra, hade funderingar på bakning men struntar i det då jag bara blir sugen själv och jag ska ju inte äta sånt. :)
Så får försöka klura ut något annat.
'
Ett PH avsitt medans jag funderar kanske, tja, varför inte, kaffe och en cigg först bara, ja tack !
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback