kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

When I say; I miss you. I really do. And when I say; I'm sorry. I mean It.

Well, efter att ha suttit och myst i soffan ett tag så ska jag ta och krypa i säng och läsa lite :)
Har kikat på film, men nu blir det boken faktiskt.
Och så får man plugga lite imorn med, eller ja, läsa lite inför lektion :)
'
Du vet, det har varit mycket nu. Jag kanske inte är den bästa på att höra av mig, men jag vet att det går åt båda håll, jag saknar dig. Det gör jag varje dag. Och jag älskar dig.
Men jag blir också ledsen, jag mår inte heller bra jämt. Den här sommaren har varit kaos för mig, mycket i huvudet.
Skit samma. Gjort är gjort, kan bara säga att jag finns även fast det inte märks jämt.
Om vi säger såhär, jag har inte hört av dig heller.
Jag vill heller inte vara tjatig, men trodde att vi visste vart vi hade varann även fast vi inte pratar varje dag.
Förlåt.
'
G'natt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback