kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Never change the way you were to me, at that time you were beautiful !

Kikat på PH, spännande nu med finalveckan :)
Ätit mat, och nu hamnade jag i matkoma på soffan, börjat läsa lite ur boken, har inte fastnat än, läst en och en halv sida änsålänge.
Men ska ta och lägga mig ner och forsätta läsa den hade jag tänkt :)
Har pratat lite med Nicke på face, pratade om att fika någon dag, vore skoj, va ju ett tag sen jag träffadee han och Mia. Så vi skulle bestämma något nästa vecka :)
'
Kikat lite på styling till bilen, hittar inte så mycket, inget jag vill ha iaf, vill ha bilen lite oldschool, men funderurar lite du lampor, så får se hur det blir :)
Men nu ska jag krypa ner i soffan och läsa lite :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback