kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Disappointments are just part of my life.

Duschat, torkat håret och snart ger jag in på det igen :)
Har inte kollat klart på filmen än, har itne heller börjat läsa boken, men det hinner jag med imorn :)
'
Ska iaf kika på filmen, sen får man se om det blir en till. :)
Vart utan sällskap iaf big shocker there, nope. :)
Jag har ju iaf denna film att titta klart på, och sen finns det säkert fler filmer att titta på :) Någon ny hinner jag nog inte få ner. Men det löser sig nog ska ni se.
Jag klarar mig alltid, visst. That's just me.
Nej ta och kolla klart på filmen som jag tittar på med spänning nu :) Surroundet gör det hela mycket mer spännande, och bättre :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback