kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Truth is still absolute. Believe that. Even when that truth is hard and cold,

and more painful than you've ever imagined.
And even when truth is more cruel than any lie.
'
'
Ja det är ju inte alltid lätt, har sovit litegrann till och från iaf, men det är ju tur att det finns kaffe, vad skulle jag göra utan Gevalia ? :)
Men nu är man uppe och påklädd iaf, har förvisso varit det det ett tag, men har inte satt mig vid bloggen förns nu, var tvungen att ta tag i disken först, och självklart fixa kaffe. Vad annars ? :)
Ska få besök snart, gulle Ulle kommer och dricker kaffe med mig :) Ska bli trevligt, henne har jag ju inte träffat sen skolan slutade i Juni. :)
Har ju inte blivit så mycket att träffa klassen under sommaren då man har jobbat mycket, och ingen har riktigt tagit tag i det hela :) Men vi ses ju på måndag igen :D
Nej nu ska jag ta och dricka upp kaffet jag har nu innan Ulle kommer, så jag kan slå på nytt när hon kommer :)
Ta mig en cigg med.
'
En fråga till er som läser min blogg ? :)
- Hur hittade ni hit ? :)
- Vilka är ni ? :)
Det är alltid roligt att veta vilka som läser bloggen, för ni är ju iaf några stycken, :)
Uppskattar verkligen att ni kommenterar, och svarar på mina små frågor. Det skulle göra mig glad :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback