kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'll be okay. Is that what you want me to say ?

Kom på vad jag skulle laga för mat :) Snabbt och enkelt, inga problem :) Gott med serru ! :D
Det vart korvgryta, ala typ LCHF :)
'
Jag tog ett paket med Choritzo korv, 3 st/paket, och en annan tillåten korv.
Skar upp det i bitar, la i stekpannan, stekte dom så dom fick färg;
'
'
Pepprade lite grann och rörde om igen.
Sen var det dags för ingredienserna, bortse från Ketchupen. Vilket inte är LCHF, därav "typ".
Men var tvungen att smaksätta lite med den. :)
'
'
Hade först i krossade tomaterna, sen grädden och sist ketchupen, rörde om.
Lät puttra ett tag;
'
'
Och sen voila, klart ! Visst ser det smarrigt ut ? :)
'
'
Jag valde att äta i en djupskål, med gurka som topping, funkar alldeles utmärkt :)
'
'
Självklart kan man ha pasta till, eller ris, potis går säkert det med, men då det är kolhydrater håller jag mig undan, och du kan ju alltid byta ut grädden mot matlagningsgrädde :)
Och jag kan lova jag vart snuskigt mätt på min portion :)
'
Nej nu ska jag ta och kika på en film, och så får man se vad kvällen har att erbjuda :)
Stay tuned for; Day 16 - A song that you used to love but now hate
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback