kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Things doesn't always turn out like they're meant to.

Det vart tydligen inget Rasbo idag, försökte få tag på henne, men fick ett sms senare.
Då blir det nog inge Kölinge heller, hade tänkt ta det i samma veva, men nu ska jag ju inte åka, sparar nog på den bensinen isf, jag menar jag är ingen miljonär, även fast man hade hoppats på det.
'
Tog en powernap på en timme, behövligt, men känns ju bra dumt att jag varit vaken typ ett dygn nu när det inte vart som det skulle, och som jag hade hoppats på. Men men..
Var ner till Ica och handlade iaf, kycklingdumsticks, lite Sprite zero, cigg, en tidning och nässpray, då har man middagen klar med, ja kyckligen så klart, nässpray behöver jag ändå. Cigg med, och tidning kan vara kul att läsa lite.
Ska väl ta och göra iordning mina kycklingdrumsticks och kika på en film kanske, läsa tidningen, sen får man se vad som hittas på, inte allt för mycket skulle jag väl tro, som vanligt. :)
Det visar sig. Inte bra att slösa på pengarna heller nu när man snart börjar skolan igen.
Men jaja. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback