kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Remind me how It used to feel.

@ Home again !
Har haft en underbar dag med min älskade Lillasyster, samt Rocco och Ztella :D
Gosat massor med dogsen, och så har vi fikat, vart bjuden på lunch, eller brunch heter det ju. :)
Fick för oss att vi skulle baka bullar, så det bar iväg mot affären för att köpa det som saknades.
Hem och börja med degen, den ska ju trots allt jäsa ett tag innan man kan börja med det. Busade massor med dogsen med, Ztella känner sig lite mer hemma nu men är ändå inte riktigt van med att leka med andra hundar eller leka med något annat än pinnar helt enkelt, så efter lite tips från coachen så tog vi pinnarna ifrån henne, manisk som hon är, inte för att vara elaka mot henne men för att lära henne att man kan leka utan pinnarna och att man kan leka med Rocco. :)
Efter en stund insåg hon det, det gick bra, och insåg att äpplen är också ganska roligt att springa efter när någon kastar dom :) Sötdjuren !
Hämtade herr Joacim i Uppsala, och hem för att sätta igång med bullbaket, bullmamma? Jag ? Haha, kanske det.
Lagade middag mitt i allt, super gott. Och första av tre plåtar sammanlagt åkte in i ugnen, goda nå grönjävligt vart dom, och ja, idag fuskade jag. (A) Behöver dock det ibland, men nu ångrar jag mig då jag mår lite illa efter den bullen jag åt, och ja lite deg åå. Smakar bulldeg i hela käften på mig. Huah !
Men nu har dom tametusan bullar så det räcker iaf några veckor, kanske dagar med den karln i huset ;)
'
Och nu är jag som sagt hemma igen. Att plugga har gått sådär om jag ska vara ärlig, har lite kvar att plugga borde egentligen köra ett dubbelt övningspass nu efter den bullen och degen, men pluggningen går före faktiskt. Så kör på imorn igen. Vaddå, jag är ju bara mänsklig :)
'
Förövrigt älskar att jag vann och vart dagensblogg i Meli's blogg ! :D Söt och trevlig tjej ! :D
'
Det är ju även ett sätt för mig att få lite fler läsare, som förhoppningsvis stannar kvar, och förhoppningsvis så tycker ni inte att jag är så tråkig iaf. (A)
Kom gärna med tips på vad ni tycker att jag kan blogga om, som jag inte redan bloggar om. :)
'
Pluggning var det ja, dyker ner i min bok nu.
Puss och Kram !

Comments
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

sv: Köpt i butik & salong! :)

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback