kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Remember who you are inside, 'cause that's the most important you.

Hunnit med en del nu på dagen, fixat iordning blocket till skolan, sparade med det man antecknat på Social omsorg till det nya blocket, lagt i lite mer papper i den, så nu kan man anteckna utav tusan. :)
Har pratat med mormor i telefon med, tanken var ju att jag skulle ha hälsat på henne under sommaren, men med tanke på att jag var sämst på att vända tillbaka dygnet när man var ledig så vart det inte så :(
Men som jag sa till henne, nu när man kommer tillbaka så kan man passa på när man är ledig och åka dit :)
Det tar ju inte så lång tid, det är ju bara det att jag ska köra dit igen, inte min starka sida men det går nog bra. :)
Pratat med Linda med, vi ska ha lite mys ikväll, bara hon och jag. :)
Jag har skrivit lista så ska ta och bege mig till Easthammer och handla lite på Coop :)
Försöka komma på vad jag ska äta, siktet inställt på wok tror jag, mmumms. :)
'
Dags att bege sig, så man hinner :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback