kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ojah !

Det visade sig ju att saker försvann från telefonen och att själva Säkerhetskopiering och återställnings mappen försvann med det, för den finns inte med på de nya telefonerna, vilket jag tycker suger bigtime ! Den mappen är ju hur jävla bra som helst !!
Iaf efter ett argt samtal med en väldigt trevlig karl på supporten så löste det sig, jag fick ladda ner en fil, och lägga in på telefon och ladda ner en app från market och sen installera och så funkade det igen, jag kunde återställa allt och jag är nöjd !
Älskar Sony Ericssons support ! :D
'
Såja nu kan jag återgå till livet igen, maten är klar så ska ta och hugga in på den, göra mig klar för jobbet och kika på ett PH avsnitt. :)
Life's great sometimes.
Lägger upp bilderna jag lovade med, jag skrattade hjärtligt åt dessa imorse :D
'
'
'
Stay tuned for; Day 03 - A song that makes you happy.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback