kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Nothing to do, tired and fuckin' bored.

Trött, och grymt uttråkad. Vad ska man göra ?
Kolla på film blir man bara ännu tröttare av, läsa skulle man kunna göra men det blir man ju också rätt trött av, men skulle ju egentligen kunna börja läsa Andra boken om Kirre.
Ska bara ta mig till den punkten, men känner ju mest för att slänga mig ner i soffan med en filt och mina kuddar och bara dega. Har kommit till sötsugsfronten, det är inte bra. Har inte varit det på hur länge som helst, men nu.
Det är säkerligen bara för att jag har tråkigt, men nej tack inget godis eller andra sötsöker för mig, möjligtvis en sötsak i form av det manliga könet men nej, inte ens det finns tillgängligt. Så vafan gör man ?
Slänga sig i soffan med datorn i knät och kanske kika efter nån som gör gryma designer till bloggar som jag kan flörta lite med. Well, what else Is there to do ?

Comments
Anonym säger:

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



Sugen på nya smycken till ett lågt pris? Kolla in http://stylegirl.se , och missa inte vår sommarutförsäljning!



IDAG ÄR DET FRI FRAKT PÅ ALLA BESTÄLLNINGAR, PASSA PÅ!

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback