kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Never give up. Never surrender.

Sitter och pillar med en ny header till mig själv, tänkte varför ändra en design jag är nöjd med ? :)
Vill egentligen ha det enkelt, men på mitt sätt, så en ny header förändrar ju det hela lite grann, visstdå ? :D
Har lite grus i ögonen känner jag, blir lätt så när man sitter framför datorn, och framför allt i soffan, kanske läge att åka till Ikea och köpa mig ett litet skrivmord så man kan sitta som folk vi datorn :)
Göra det på fredag kanske, när man slutar tidigt :)
Ska pilla vidare så får vi se om jag blir klar idag :)

Comments
BitterFittan säger:

Jaa, det har gått strålande...har fått mycket gjort idag! =D

Visst är det kul med ny header =) jag är oxå sugen på å byta!!

KramKram!

Skriven: - Hemsida: http://cillabacill.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback