kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

My smile Is fake when I'm smiling at you, 'cause you're an ass !

Blööö känner jag nu.
Hemma från en lång dag i skolan, dagarna blir långa när man har ett och samma ämne från kl.8.45 - 13.30.
Det snurrar lite lätt i skallen på en, visst är det kul, och tycker om ämnet men... det blir jobbigt efter några timmar.
Diskussioner är underbart. Har dock inte visat riktigt vad jag går för ännu, har inte nått den punkten, men kan gott och väl göra det när rätt ämne kommer på tal, huah, då är jag inte rolig att ha å göra med, det var jag kanske inte idag heller :)
I'm just me !
Jahapp, ska väl ta och köra igång med min träning, har ju en del att ta igen från den där förbaskade bullen igår, och inte tala om degen. Fy, har lite ångest idag faktiskt.
Gör dubbelt upp med övningarna idag, eller lägger på några repetitioner, +10 låter väl okej.
Oj vad jobbigt det kommer att bli känner jag, men bit ihop förfan :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback