kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

My biggest mistake wasn't falling for you. It was thinking you had fallen for me too.

@home again !
Vart lite små pissed off att jag inte kunnat blogga i natt. När man haft saker att blogga om, och velat skriva.
Men dom sakerna kommer jag ju inte ihåg nu, bara för att. Skit samma, inte mitt fel att jag inte får blogga.
Inte direkt så att jag skriver stötande saker, eller så, men men.
Iaf.
Natten gick bra, får jag skriva så ?
Lugnt och stillsamt, kallt satan var det med när man gick ut. Gick med tjocktröja på mig hela natten, fy tusan vad jag huttrade.
Synd att man inte hade någon som värmde en.
'
Lästa UNT i daglig ordning på morgonkvisten, medans jag drack mitt kaffe.
Och jag kom till sidan om detta;
Och jag vart skitFÖRBANNAD !!!!
Vad är det för jävla IDIOTER !!! Fan det är människor det handlar om. Hur skulle ni känna om ni vart behandlade så ?!
Ett pannskott skulle ni fasiken ha allihop, man gör fan inte sådär !
Bara för att dom är äldre, har levt sitt liv, så ska man fan inte behandla som så, bara för att dom har en demenssjukdom eller bara är glömsk så gör man fan inte så ! FYFAN !
Och när jag läste detta så kokade det i mig !
SERIÖST !?!?!?! Det lär ju vara stora jävla fel på dessa personer, undersköterskor ?! In my ass, vart fan hittade dom sin utbildning, i kellogspaketet eller ?! :@
Fyfan säger jag bara.
Jag var tvungen att hålla tillbaka för att inte få ett utbrott !
Usch !
'
Ja nu är jag arg, och ja detta gör mig väldigt upprörd.
Men nu ska jag försöka lugna ner mig lite, men ville blogga nu när jag kom hem, eftersom att jag inte gjort det under natten.
Det känns ju lite halvsådär att sova nu när det är fint väder ute, är van dock, och måste ju.
Känns ju också att man sover bort hela dagen när det är Car Show i Uppsala med, men jag hoppas att alla som ska dit har en kanon dag ! Och parta för mig med ! :D
Ni fick ju fint väder iaf, och hoppas att det håller i sig :)
'
Nej nu ska jag försöka lägga mig och varva ner lite, och sova en stund, går sista natten i natt, sen är man ledig en vecka innan skolan börjar :D
'
G'natt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback