kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm not sick, I just can't sleep atnight.

Ja men det där med att sova är nog inte riktigt min grej tror jag. Somnade väl runt 3 efter filmen, och vaknade kl.5. UNDERBART !!!
2 timmars sömn, denna dag kan ju bli hur kul som helst. Och klockan ringer 9, och jag har inte somnat om ännu, försökt sen 5 nu. Går inte alls.
Och nu känns det ju mer som att det kvittar, somnar jag nu kommer jag ju vara död när klockan ringer, så lika bra att vara vaken right ?
Kaffet är iordning gjort, så det är väl snart klart hoppas jag.
Laga iordning lite frukost med kanske, ut och gå en sväng kanske. Vem vet.
'
Alltså seriöst barnprogrammen nuförtiden är ju helt störda, annat vet jag det jag tittade på när jag var en liten kid. :)
Men nu, vart är världen på väg ? :P
'
Jaja, dricka lite kaffe, ta en cigg, kika på film, göra frukost. Men heter det fortfarande frukost när man bara har sovit 2 timmar ? Tåls att tänka på.
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback