kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

If you're In It to hurt me, please stop, I've felt pain long enough.

Hemma igen efter dagens äventyr :)
Började dagen i Knivsta, fick träffa fina Kate igen ! :D Fikade och pratade massor :)
Gosade lite med hundarna med, dock inte så mycket med Cash då han är ganska nyopererad och får inte skutta så mycket som han brukar göra, men lite fick han hälsa på mig. :)
King va lika glad som vanligt :)
Hann med mycket prat innan herrn i huset kom hem, och då vart det mat. Söta Kate eftersåg mina behov i dieten och fixade så att jag kunde äta jag med :D Sötan !
Efter maten gick vi ut en sväng, jag och King. :)
Sen vare dags för dom att bege sig till Rasbo så jag begav mig jag med, ringde Natta som var på väg hem från stan, kollade om jag kunde komma förbi och hälsa på Ztella :)
Och det gick bra, berättade om tipset på hur dom skulle göra när jag kom, först stänga in Ztella så att Rocco fick hälsa på mig själv som han är van med, och sen stänga in honom och släppa Ztella så hon fick hälsa och checka av vem jag va och så, gick jätte bra, gick även jätte bra när båda kom :)
Hon är jätte fin ! :D Det är ju självklart Rocco med.
Dom åt lite och jag fixade kaffe.
Sen gick vi ut och lekte lite med hundarna och jag passade självklart på att ta lite bilder på dom :)
'
I väntan på pinnen.

Rocco.

Ztella.

Mosters bebisar.

Let the game begin.

Fight for It :)
'
Ztella gav sig dock rätt fort, med tanke på att Rocco är starkare än henne så var det inge roligt längre.
Men fina är dom, och det kommer nog att bli bra när Ztella fått boa in sig ordentligt och kommit tillrätta i huset med sin nya underbara ägare :)
'
Hundarna skulle kissas, och jag begav mig hemåt.
Så nu har man landat lite här hemma, ska ta och kila in i duschen och sen sätta mig och läsa i Sjukvårdsboken tills imorn, och självklar Kirre, lär läsa ut den idag har inte många sidor kvar.
Och så lär jag ju göra matlåda tills imorn med. Mycket nu.
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback