kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

If you feel weak, show everyone else that you are stronger then they are.

Hemma igen efter min lilla tripp ut till Kölinge, agerade frisörsöka åt Maya 5 år, som var jätte fin i håret, lite uppklippning och både håret och luggen vart kortare :) Hon vart så fin så :)
Pyttelite gos med Lisen, men det klarar jag mig på. Sen vart det kaffe och lite mys på altanen, lite massage till Thomp och jag fick ligga på massagemadrassen, olidligt skönt !
Kikade på True talant med, :)
Och så vart det massa skratt på altanen, haha ! Ja vad säger man, HAHA ! :D
I vanlig ordning tyckte Thomp att jag och Carro var en aning knäppa, bara lite. :P
Nej nu ska jag göra iordning något ätbart, och sen blir det böckerna :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback