kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

If I give you a shot, will you take It this time ?

Mitt äventyr vart inte så mycket äventyr, gick över till Jojjo och Anki som sagt tog en cigg och pratade massor, skrattade för delen också !
Men jag skulle ju åka och hälsa på mosters nya bebis, men vart inte så. Klockan sprang iväg, och det tar en stund att åka dit, så skickade till Natta och sa att vi kunde ses en annan dag i veckan istället :)
Blir nog hemma ikväll iaf, ta det lite lugnt. Folk ville att jag skulle komma in till stan men det är ju en bit att åka så jag vet inte, och klockan är ju en del nu.
Men jag har ju filmer och så har jag mina morötter :D
Och framförallt så har jag min bok :D
'
Men det återstår att se.
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback