kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

If I fall, will you help me up ? If you do, why ?

Alltsåå, seriöst. Jag har träningsvärk, kul att det gjorde nytta det som jag gjorde igår, mina benmuskler värker något.
Känner av lite i magen från Plankan med. Men det är ju bra, så vet man ju att det tar, visståå :)
Kör på vilodag idag, men imorn kör jag igen ! :D
Nu har det spruckit upp på himlen, allt det gråa är borta och solen tittar fram, gick ju fort tycker jag, men skönt att det inte regnar nu iaf :)
Har gjort mig klar, checkat av så att Kate är vaken, det var hon, så nu ska jag ta och bege mig iväg till Knivsta :)
'
Puss och Kram !

Comments
MELI säger:

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg!

Hoppas allt är bra med dig! KRAM

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback