kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

If all what they say is true, I wouldn't care for you, But that is all I do.

Varti vaken ett tag jag lovar, och som ni vet så ljuger jag inte :)
Fröken J ringde och kom förbi här, när jag var alldeles nyvaken, då får man skylla sig själv om jag är lite knas i skallen :) Hon tycker att jag sover för mycket, ungefär som ett spädbarn, känns ju bra att man blir jämförd med ett spädbarn när man är 23 år. Eller ?
Men tycker om henne ändå.
Vi åkte iväg på ett äventyr, gick ju sådär. Stannade på OK och köpte cigg, och nu är man hemma igen.
Ska ta och dricka kaffe tänkte jag.
Och funderar på hur i helvete jag ska lyckas vända tillbaka dygnet nästa vecka. I will need serious help ! ;)
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe, eller ett glas för att vara mer exakt, och ta mig en cigg till :)
Lyssna lite på musik medans.
Har slitit ur sängkläderna så ska ta och bädda rent i den, och så hoppa in i duschen inte så mycket mer planerat idag. :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback