kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I stick to my truth, and I hope you don't stick to yours, it hurt.

Haft lite photomania, det uppskattades hoppas jag väl. :)
Vart lite jobbig här på kvällen, vart arg, vart besviken, och kände mig sårad. Men jag har ju en underbar människa i mitt liv som alltid ställer upp och finns för mig, i både upp och nedgångar. Alla borde ha en alldeles egen Hubbabubba ♥
Men inte min, för henne behåller jag själv, självisk som jag är.
Det har nog löst sig det mesta, och hoppas på att det inte blir mer utav det nu, för jag orkar inte med mer skit nu, för det har varit mycket sånt ett tag här. Och jag kan inte ta all skit jämt, mycket kan jag ta men inte allt. Man ledsnar på att alltid vara den som är utsatt och den som blir sårad i slutändan.
Men men. Jag står för min sanning, och jag hoppas att du inte står för din, för det gjorde ont.
Skitsamma, jag klarar mig, det gör jag väl alltid.
Nu ska jag fan sova, och det gör jag fan med gott samvete, för det är inte jag som har gjort något fel i det här, det är du !
'
G'natt !
Puss och Kram !

Comments
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

Dagens blogg är utsedd! Anmäl dig gärna till den nya omgången. http://mmeeli.se/category/dagens-blogg.html

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback