kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I learned a lesson in life, but I learned It the hard way.

@home again !
Dagen har varit lite seg, men det kanske inte är så konstigt med tanke på min sömnbrist :)
Drack kaffe när jag kom ut till Kölinge iaf, hann före Natta dit, yäy !
Pratade lite grann, och sen satte Pappa och Natta igång med att riva gamla lekstugan/kaninhus. :P
Underhållande att kika på faktiskt. ;)
'
'
Efter rivningen av lekstugan/kaninhus, så gick Natta upp på taket för att skruva upp lite plåt, på hästhustaket ;)
'
'
Kikade lite på skärmen som blivit lackad, behövde dock dra på lite mer lack, för det täckte inte ordentligt, men nu är det på god väg.
'
'
Pratade lite om resten av bilen med hur vi skulle göra och så, kom inte så mycket längre då vi inte hade någon färg kvar. :)
Maya kom och hälsade på, kramades lite med henne, och lite med Lisen med, massa mys !
Drack mer kaffe och bara va, lagom seg då.
Men mådde hyfsat bra ändå :)
'
Pappa och jag åkte in till stan och beställde mer färg och köpte med klarlack, så ska få ordning på det där imorn, för pappa hämtar färgen imorn. :)
Då ska vi göra klart resten av bilen med. Hoppas jag.
Kom tillbaka, jag gick över och gosade lite mer med barnen, :) Pratade med Carro och hade allmänt trevligt, som vanligt.
Maya och granntjejen badade lite, och pappa Thomp var inte sen med att dyka i han med, och satan vilka vågor det vart i poolen, haha !
'
'
Jag och Carro hade kul iaf. :)
Efter bad och dusch så var det dags för Maya att krypa i säng, vi andra drack kaffe och pratade en del.
Sen satte arbetet igång, bära lite tak, som Thomp skruva upp på altanen, mer kaffe och mer prat. :)
Kom hem för ett tag sen, kände mig en aning mör, så lika bra kanske. :)
Ska väl kika på en film tänkte jag, och sen sova ? För roligare än såhär blir det inte.
'
Men ni har ju fått bilder från dagen iaf, dock inte på bilen så mycket, men det kommer väl imorn. :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback