kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I just need somebody to love

Halloj.
Jobbar på här ja, går rätt bra.
Har varit i tvättis, och så har jag suttit och pillat lite med bloggen, som ni kanske ser ?
Fixat så att man ser en smiley när jag gör en :) Fint va ?! :D
Försökt fixa lite annat med, har bland annat fixat så att min logga längst ner syns oavsett vad jag gör, och att jag inte lägger in den själv lixx. Så har suttit och tagit bort den bilden i alla inlägg, så det inte är dubletter, eller ja inte i alla, tog bort den till mars typ, men där är det väl ingen som läser längre, det är ju jätte länge sen. :P
Så där får man leva med att det är dubletter, orkar inte sitta och gå igenom varenda inlägg för att ta bort den, jag menar det är ju inte bara ett inlägg vi pratar om, typ 60 sidor, och då är det ett antal inlägg på varje sida.
Nej, ni får vara nöjda ändå :D
Sitter och lyssnar på lite musik nu, ska ta mig en cigg hade jag tänkt, och så blir det en kopp kaffe !!
Behövligt !
'
Ska se om jag kan komma på något annat roligt att pilla med, på bloggen ofc ! :)
'
Puss och Kram !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback