kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I have no faith in our reality, No mirror can correct my destiny

Vaken och på alerten, eller något sådant, somnade sent imorse så sov till 17 typ. Skönt.
Har druckit kaffe nu och rökt lite grann, gjort mig iordning och sådär, ska väl ta och klämma i mig lite mat snart tänkte jag.
Ska ta och bränna en ny skiva med tänkte jag, med alla låtar jag har laddat ner, lovley ! :D
Snart dags att bege sig mot jobbet igen, :) Kul det så man har något att göra right ;)
Nej om man skulle sätta fart så att man hinner med det man ska göra innan det är dags att bege sig :)
'
Stay tuned for; Day 08 - A song that you know all the words to
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback