kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I feel weak now, but I admit that I actually miss you.

Det vart en lugn kväll, men min bok, som jag förövrigt vart förbannad på nu när jag läste, eller ja, det som stog. Och så sprutade tårarna igen, känslosam bok det där. Och inte mycket kvar nu innan den är slut.
Men nu är jag aptrött, har suttit och pratat med Tim på msn typ någon timme. Pratat om det mesta, mycket om dåtiden. Men ja, det nutid nu :)
Lyssnat på en låt jag har fastnat för. Och insett att jag faktiskt saknar Dig. Han. Jävla skit.
'
Men iaf, lär krypa i säng nu om jag ska komma upp i tid imorn, ska som sagt bege mig mot Knivsta imorn, eller kanske inte sa det, ska hälsa på min älskade Kate, och ja :) Så glad ! :D
'
Men nu blir det sängen, så G'natt !
Avslutar min dag med denna låt !
Underbar visst ?
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback