kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I believe, If you really want something you'll get It If you never stop fight for It !

Dåså hemma igen :)
Ska lägga upp bilderna nu, ni kan bortse från bakluckan då det projektet ska fixas senare :) För nu blir det lite garagevila :)
'
BTW, jag hissade upp bilen alldeles själv i garaget, pappa var inte ens närvarande :) *stolt*
'
FÖREbilden måste ju upp först :)
Jag slipar....
Slipa, spackel...
Slipa, slipa.
Godkänning av slipning pågår ;)
Lite vare kvar, så han fixa :)
Maskering, och början på underredssprayningen :)
Jag kan själv :)
I väntan på att det ska torka :)
Första vändan med lack :)
Klart !
Ingen skillnad alls va ? :P
'
När det var klart, så var det bara klarlacken som skulle på, :) Vänta på att det skulle torka först bara :)
Gick över till Thomp och Carro och pratade en sväng, tog en cigg. :)
Carro målade hon, höll na sällskap en sväng, sen gick jag över, och då hade pappa gjort det sista :)
Pratade lite med honom, lastade in cykeln i bilen, sen vart det hemfärd.
Och nu är man hemma, ska ta och kila in i duschen nu, och sen slänga mig på soffan :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback