kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Holding on to something that I've never known, It's all in my head.

'
Dåså, chekar av handlingen från to do-listan. :) Nu återstår bara städning och tvättning, :)
Checkar av att jag har pratat med pappa med, han min älskade pappa har beställt färg idag, wiho !
Skulle hämta ut den imorn, så vi ska fixa och dona med bilen på onsdag :) Wiho ! Äntligen kommer det bli bra, jag kommer att bli nöjd igen, hoppas jag. :)
Ska smussla hem min cykeln när jag ändå är där, som jag kan ha till skolan nästa vecka :D
Fick hem psykiatri boken idag, börjar närma sig nu, och det känns jätte bra :D
Ska beställa hem Sjukvårdsboken med, sen har jag böcker för denna termin :)
'
Nej sätta fart med städandet, musiken på !
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback