kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

He taught me how to love. But he didn't teach me how to stop.

Fortfarande vaken lixx !
Och nu är man lika pigg som man är efter att ha sovit tillräckligt med timmar, och inte bara 2. ;)
Kaffet börjar göra susen nu, har ätit frukost nu väntar man bara på att klockan ska gå lite så man kan bege sig ut till Kölinge :) Vill ju inte åka dit innan dom är uppe.
Så man kan få iordning på bilrackarn :)
Lillasyster ska dit ut hon med, så jag ska ta och dricka upp kaffet nu, ta en cigg och sen byta om.
Och så beger jag mig ut sen, så man får allt gjort idag :) Känns kul att det händer något, som jag har längtat ! :D
Kommer ta lite bilder och så, på work in progress, och så får nu upp det när jag kommer hem, så att ni också kan följa med utvecklingen :D
'
Detta kommer att bli såååå bra ! :D
'
I'm out !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback