kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Even If you try really hard to hide It, everyone else still sees what you're trying to hide.

Hemma från skolan igen, haft en lektion idag, känns värt, men ändå väldigt värt :)
Pratat massor, och ska påbörja ett arbete i social omsorg, ska bli spännande och kul faktiskt. Tror jag vet vad jag ska skriva om, men är inte säker :)
Fick en bok vi ska läsa med, så ska väl börja läsa den tänkte jag. Jag är ju så att när jag fastnar i en bok kan jag inte sluta läsa den så när jag väl börjar så tar den väl slut direkt.
Ska få i mig lite lunch med hade jag tänkt. Hoppa in i duschen och ja tvätta lite grann, lika bra att man gör sånt innan man börjar läsa för sen så är det ingen idé :)
Men först en cigg, :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback