kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Don't tell me love Is something you won't try again.

Still sleepless in Gimo :P
Har haft Chris på besök en sväng idag, tog en cigg, jag drack kaffe och hon vatten :) Hon jobbade så hon kom förbi en snabbis på hennes rast. :)
Sen har jag spelat lite spel, inte det lättaste när man inte är i sitt fulla jag :P Men det gick.
Och så var Ingela förbi med min grejer från Mary Kay, lovley ! :D
Har gjort mig iordning och sådär nu, ska bara byta om sen är jag klar för avgång. :)
Ska ju åka ut till Rasbo och träffa Kate med resterande familj :) Totally lovely ! :D
'
Ska bara försöka komma på vad jag ska klä på mig. :) hm, inte det lättaste jämt.
Något har jag väl iaf. Sen får vi se om jag åker ut till Kölinge en sväng med, hälsar på min älskade föräldrar. :)
'
Ojoj, känns som att den här dagen kommer att bli lång. :P
'
Stay tuned for; Day 06 - A song that reminds you of somewhere
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback