kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Doin It my way, all the time, If that's okay with you ?

@Kölinge fortfarande. :)
Har slipat och fixat med skärmen sen jag kom hit, tog sin tid ju.
Pappa la på lite spackel, och fixade lite grann, bara lite. Jag slipade igen jag, och nu har jag haft på underredsmass (?) Inte så insatt i allt, men pappa sa att jag skulle ha på det, så jag gjorde som han sa, sprayade där och donade, ja jag har ju maskerat med, hihi, jag kan ju.
Börjar känna mig lite hemma i garaget, lite läskigt faktiskt, men det känns bra. :)
Nu väntar jag bara på att få gå ut och spraya på färgen med, så den blir i rätt färg och inte i svart, :)
Lägger upp bilder på proceduren när jag kommer hem, har inte möjligheten nu då jag inte har någon kabel med mig. :)
Det har ju slutat regna nu iaf, och jag sitter i mitt gamla rum, som vart datorrum när jag flög ur boet, men det mesta är kvar här inne, sängen, och alla mina rosor som sitter på väggen, den finaste av alla är den jag fick av min Lillasyster när jag tog studenten, den är också störst, ville inte flytta med dom för då kunde dom bli förstörda och det var okej att ha dom hängandes på väggen här för mamma och pappa, mitt studentplakat hänger kvar med, men det kan det gott göra :)
Ja men nej, ska väl röra mig ut till garaget igen, och göra lite nytta, sen blir det hem när man får och duscha !
Känns som att man har slipdamm exakt överallt ! :P
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback