kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

But baby right now maybe what you need‘s a friend, Well, I'm here for you

Japp, sista minutrarna gick bra dom med på jobbet, och jag fick åka hem :)
Hemma nu, eller ja har varit hemma ett tag, har suttit på youtube och tankat ner lite musik :)
Så det blir till att bränna en ny skiva när man har sovit lite grann :) Lovely !
Ska väl ta och försöka sova lite nu tänkte jag väl, och hoppas på att jag får göra det med, såg att de där fanskapet på gräsklipparn var på g igen, fan ta honom om jag inte får sova, då finns det risk för att han får en stol i skallen.
Och lovar inte att det inte gör ont, det kommer det förmodligen att göra. Don't mess with me, okay !?
'
Nej krypa i säng nu, :)
G'natt mina små troll !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback