kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Blow me off If you want. I'm only human, and I do what ever I want !

So stfu ! That means, Shut The Fuck Up !
'
Jag är inte perfekt, men det är fan inte du heller !
Jag är iaf ärlig, jag står upp för det jag säger, och det jag gör.
Jag ångrar inget jag har gjort, bara det jag inte har gjort.
Jag säger vad jag tycker, då är jag en bitch ?
Jag gör som jag vill, för att jag vet att det är rätt, då får jag skit ?
Jag är den jag är, det kan ingen ändra på.
Allt jag säger säger jag för att jag menar det, jag ljuger inte om sånt som är sant.
Jag ljuger inte när jag säger något, och blir jag förbannad, så betyder det bara att jag står mer för det jag har sagt då det är sant ! Fattar du ?
I always win a fight, when I'm right !
'


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback