kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Answer no to these questions, Let him go, learn a lesson.

Det känns som att jag försummar er, det vill jag ju inte, jag har ju inte varit hemma.
Har spenderat hela dagen i Kölinge, började det hela med en underbar massage ju.
Gud ja, har inte varit så avslappnad på hela sommaren, hur skönt som helst, och nack-massagen, OJ !
Tog en kaffe med Tessan och pratade lite, sen begav jag mig till mamma och pappa, pratade lite, kikade på skärmen, pappa började vattenslipa skärmen, och jag dammsög bilen lite grann, fixade med pappas datorn.
Hittade fotoalbumet på mig som liten med, tänkta ta och lägga upp lite bilder senare. :)
'
Gick så småning om över till Thomp och Carro, Thomp och Mays befann sig i boden och jobbade så fint.
Gick in till Carro och Lisen som höll på och kika lite på kläder :)
Satte mig där en stund, gick ut med vatten till Thomp, tog en cigg, och så gosade jag massa med Lisen. :)
Med Mays med förstås när hon hade tid med mig vill säga. :) Stora tjejen har ju varit skolan nu, :)
Mös massor med en trött liten Lisen, som inte ville sova ordentligt när hon skulle sova. :)
'
'
Nattade barn nummer 1, :) Mös lite med henne med, hittade en försvunnen Thomp i Mayas säng, där han hade somnat. :)
Mayas kommentar, "helt plötsligt så sov han bara." Sötan !
Barn nummer 2 nattades, och så vart det kaffe och en cigg, lite prat med. Alltid trevligt :)
Sen gick jag över och tänkte börja med bilen, men snabb som han är så hade pappa redan börjat :)
Och fint vart det ju :)
'
'
Sjukt nöjd tjej ! :D
'
'
Skillnaden är inte jätte stor på färgen, men det var ju snyggare :)
Som sagt, sjuktnöjd ! :D
Morgondagens projekt blir detta;
'
'
Upphissad bil, är en sne bil, men ni ser rosten och det ska fixas imorn :)
'
Kom inte så mycket längre än det för pappa hade inge slippapper hemma, det tog slut.
Så jag åkte hemåt, ringde Linda och stannade där en sväng, drack kaffe och pratade massor, skratt vart det en del med :)
Åkte hemmåt, smsa lite. Åkte på kvällsbesök med lite film och så :)
'
Så nu är man en aningens trött, skulle behöva duscha, men överlåter det till morgondagen. :)
För nu orkar jag inte, lär sova om man ska orka upp imorn.
'
Mer bilder på utveckligen kommer imorn, och bilderna på mig som en liten skit kommer någon dag det med. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback