kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

And somebody told me that this is the place. Where everything’s better, everything’s safe

I'll tell you something, vi tjejer har det fasiken inte lätt !!
Gav mig på mina förbenade ögonbryn idag, och fyfasen, vad jag hatar dom, kan man inte bara få perfekta ögonbryn från start, om man bara för välja ett par ur en katalog av något slag och så får man dom, skulle vara såååå mycket lättare.
Noppade som iaf nu, ordentligt, mina syns ju inte egentligen men det känns ju och jag vet ju att det är mycket så gav mig på dom, och fyfan, hatar att noppa dom. Men nu ser det väl okej ut, men noppa ögonbryn är inte det lättaste när man ska få dom att se identiska ut med, inte fasen blir dom det någongång, yeye, får väl se ut som ett spöke då.
Haha !
Har legat nerbäddad i soffan hela kvällen, haft en dejt med min kudde och filten, en kopp kaffe till det och en film, eller flera filmer.
Just me, alone in the dark. :)
Har suttit och kikat på Adam och Eva serien, har kommit en bit på väg, ska väl kika klart på den tänkte jag innan jag kryper i säng, imorn blir det till att försöka kliva upp tidigare än jag brukar, dels kommer Ingela förbi med mina produkter från Mary Kay, och så ska jag åka iväg till Rasbo och träffa Kate och alla andra i familjen där :)
Mys ska det bli. :) Kanske blir en sväng ut till Kölinge med, får se hur det blir.
'
Ska kika klart på serien nu, :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback