kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Always look on the bright side of things, in that way the bad things look less hard.

Handlat och donat, skönt att gå och strosa själv med, iaf när man inte ska ha så jätte mycket mat, :)
Smsade med Ulle när jag ändå befann mig i "storstan" och åkte förbi för att ta en cigg, men stannade på kaffe med, :)
Pratade massor, och det var väldans trevligt, så nu vet jag även vart hon bor och hur hon bor :)
Får ta och göra det fler gånger :)
Nu har jag lagt ner kycklingen för tining och ska väl vänta på att den ska tinas så man kan laga lite mat.
Sen får man se när Linda dyker upp, om hon orkar, hon va lite trött när jag pratade med henne, så man får väl se :)
Annars kikar jag på film själv, och myser med..ja mig själv får det ju bli då. Det funkar ju det med.
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback