kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

All those things that you used to do, that made me fall In love with you.

Somnade inte som jag borde imorse. Somnade inte försnt 10 tiden, så vart länge idag, men i mitt försvar så har jag itne sovit tills nu heller, klev ur sängen runt 19 tiden.
Har suttit här vi datorn och kikat lite efter det. Och lyssnat lite på musik.
Kikat lite på böcker till skolan, lät beställa nu. Men det hade varit lättare om man hade fått nummer till böckerna så att man beställer rätt bok så att säga.
Men men, får beställa den vi har numret till nu då, så får man helt enkelt vänta på resten. :)
Nej nu ska jag ta mig en latte och sätta mig på balkongen en stund :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback