kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Underbar dag, kväll och natt <3

Dagen vart underbar, åkte in till staden och mötte upp Taantyy, och så åkte vi mot Märsta och Barnensdjungel :D
Vi hade skit kul, alla tre. Bilder är knäppta, men lägger upp dom imorn för just nu orkar jag inte, liiiite trött då :)
Efter att ha lekt någon timme, så gick vi över till Eurostop och kikade lite i affärer, och hittade mig några fynd, behövda fynd ! :D
Och så åt vi lunch och hade jätte mys ! :D
Sen åkte vi hemåt, kom hem till Taantyy efter att ha hämtat min bil med, och så drack vi lite kaffe och så åkte vi med massa kartonger och grejs till deras nya bostad, kollade in det, och det va fint :D
Snacka om att det lugnt kommer att bli party där sen :D Bastu och grejer :D
'
Efter det så åkte jag hemåt, eller ja, kom inte så långt, åkte hem till lillasyster, och där grillade dom och dona, så jag tog med mig Rocco på en promenad, det vart en jäkel iaf och det va skönt att gå, men det blåste liiiite väl mycket kanske.
Kom tillbaka och där va det musik och grejer, och så pratade vi, dom drack, och skrattade massor. :)
Dom lirade ölspelet med kortlek, och så lirade vi Singstar med, och det gick ju kanon ! :D
Tappade rösten lite sådär halvt med iaf. Det va mysigt ! :)
Jag älskar ju min lillasyster, och fick höra en nyhet idag, eller upptäckte den själv, men säger inte mer än så. :)
Glad vart jag iaf. Efter att ha spenderat massa timmar där, men bra folk och skratt och massa roligheter, och efter att ha messat med Han hela tiden, så åkte jag hemåt efter en oerhört underbar dag !
Hela dagen har bara varit helt bra :D Och jag är glad !
'
Ska väl prata lite mer med Han innan jag lägger mig för att sova. :)
Men till er säger jag g'natt nu ! :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback