kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Typisk söndag :)

Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare, har liksom inte orkat så. Har varit en slödag idag, vilket är jätte skönt :)
Somnade väl runt 4 tiden imorse, messade ju med Han :D
Vaknade runt 12, och sen dess hade det varit soffan för mig, väldigt behagligt att inte behöva göra något alls. :)
Johannii va förbi en sväng och tog en cigg och lämna ett paket åt mig :) sen vart det film en stund. :)
Inte många knop idag inte. :) Har iofs varit och släng sopor och varit ner och handlat lite saft och så :)
Och slog igång ugnen för en stund sen, så snart blir det lite matlagning, men tänkte att jag skulle hålla det jag lovat och ladda upp bilder från gårdagen :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback