kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trött, trött, trött.

Åkte som sagt till Easthammer för att panta och handla lite, Chris ringde tillbaka när jag precis hade åkte från Gimo, och lillagrynet ville göra mig sällskap när jag skulle handla :)
Så hämtade upp henne utanför henne, så åkte vi och panta, fick bärhjälp av skruttan. Och jag va väl lite stirrig, konstigt trött humör typ :P haha !
Men vi hade kul :) Hååjd och hååjiig ! ;) Haha, det är kul att man har kul med sina klassisar :D<3
Mina små gryn :) I love you <3
'
Fick även ett sms när vi var på väg ut från Coop, från Han :) Han hade visst vaknat till liv, dock inte så jätte pigg vilket jag kanske kan förstå :) Men ja, Han är ju söt iaf ! :D Hihi !
Så man får väl se. :)
'
Har lagat mat och ätit lite grann, mätt vart jag för lite mat. Kollade på tv, och så har jag kikat på Greys och så kollar jag på kvällens BB nu, söta Simon :) Han vart rörd, aaawe :D Sööten :)
'
Jag ska väl ta och krypa ner i sängen nu, trött som jag är efter dagen.
Påsklovet har ju börjat och imorn får vi se om jag får däcken fixade så jag får på dom rackarna i helgen :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback