kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trött, fredagsmys !

Va över en sväng till Caroline, Maya och Lisen :) Gosade med Maya och flummade med Carro, som vanligt lixx, Lisen ville inte gosa med mig idag, men ett litet leende fick jag iaf. :)
Efter att ha myst där ett tag så gick jag över och skulle tvätta bilen, då kom Natta och Jocke, Rocco med ofc :)
Dom skulle ut med hästarna. Jag tvättade bilen, och sen åkte jag till Tessan för en massage, och rackarns så skönt det va ! :) Kändes mycket bättre efteråt, Tack Tessan ! :D
'
Efter det rullade jag hemåt, kom hem duschade och så lagade jag lite mat, eller ja stekte korv. :P
Satt lite vid datorn, kollade BB avsnittet, och nu ligger jag i soffan. Trött och seg som sjutton är jag.
Så stannade hemma ikväll, kan vara skönt det med.
Ska väl lägga mig snart hade jag tänkt, kolla på en film innan bara, så jag säger godnatt till er nu.
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback