kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Totally lovely !

Ja det är ju helt underbart när man har en lektion, och så har man den i två timmar och så får man åka hem tidigare, haha lärarens kommentar, jaha, vill ni ha rast nu eller vill ni sluta kl.15. :P
Så vi fick åka hem, i dett yrväder huah mig ! Höll ju på att blåsa bort, och några träd har inte klarat av motståndet.
Och tydligen inte Icas flaggstång heller.
'
Chris följde med mig hem efter skolan, hon skulle börja jobba kl.17, så då fick hon det. Vi satte på lite kaffe och så fick jag för mig att baka lite, så slängde ihop en kladdis och så gick vi ner till Ica för att köpa lite glass, höll på att blåsa bort då med btw.
Kladdisen vart iaf dundergod, och glassen med. Men nu har jag ont i magen efter en bit, så låter nog den vara nu.
Ska väl försöka hitta på något att äta med, men känner mig inte alls hungrig så får väl se vad man hittar på. Om man hittar på något.
Behöver diska med, men det tar jag sen, för jag har helg nu, och det är ju totally lovely, praktikplats har jag fått med, så v.18 går man ut på praktik i 4 veckor.
'
Nej nu ska jag ta och lägga mig på soffan och kolla på en film tänkte jag, jag va ju faktiskt duktig å städade och tvättade igår, så det förtjänar jag, och som jag sa, jag har helg nu ! :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback