kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Time to say hello to my little friend, Mr. Blund.

Well yes, :) Time to say goodnight to you all :)
My day was great, :)
Nej jag ska inte skriva heeela inlägget på engelska :P
Men iaf, har haft en bra dag, om man bortser från vädret, men vi fick ju sol senare på dagen iaf :D
Lovely :)
'
Har hunnit med en del under dagen iaf, diskat, vikt och lagt undan tvätten, lagat mat, diskat igen.
Lyssnat på musik, sjungit, pluggat, messat :), kollar på BB och ja hunnit med att dansa runt lite här hemma med.
Nej jag har aldrig sagt att jag är normal, sådeså :P
'
Men ja, ibland mår man bara bra, och ibland ler man bara :) Visst finns det en källa för det hela, men som sagt jag är den jag är så ja, får la se hur detta urartar sig, nitlott eller inte ? Det visar sig i framtiden.
Och nu sitter jag här, borde väl sova eller ? Ja typ.
Har tvättat bort smink, Mary Kayat mig, tagit nattciggen och borstat tänderna.
Så nu då ? Sitter fortfarande och lyssnar på musik, och så skriver jag ju här för er med. :)
So what now ?
'
Don't loose your grip on the dreams of the past, you must fight just to keep them alive.
"Don't loose your grip on the dreams of the past, you must fight just to keep them alive."
'
Har ju fått en kommentar med :) Ullesnutte, :) Älskar mjukisar !
'
Nej ska väl ta och läsa lite på mitt fina papper om läkemedel och svåra ord, 39 ord ska in ;) Yabba !
Nej, G'natt !
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback