kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Time for bed !

Har duschat, väntat på att BB skulle lägga ut dagens live sändning på sidan, och tittat på den därav är jag vaken nu. Roddan åkte, otippat som fan, trodde helt klart att Madde skulle få åka men men, that's life.
Bäddade rent i sängen med, men har inte startat maskinen, vill vara lite snäll mot min grannar :P
Så jag startar den imorn ist. Men nu ska jag iaf ta och krypa ner i min nybäddade säng, :D
Och sova några timmar för imorn blir det en pluggdag, ska bli skönt att ta det lite lugnt med, skulle vilja ligga i solen med, men det är ju inte direkt så att jag strippar av mig till bikini och lägger mig nere på gräsmattan här nedanför balkongen, nejdu nejdu, jag besparar befolkningen på den. Pass säger jag. Kanske tar en ride till Kölinge isf :)
Det visar sig, plugga ska jag göra iaf. :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback